30.4.2011

Kuninkaalliset häät

En varmasti ole ainut bloggaaja joka postaa Katen ja Willin häistä, mutta aihe on niin ihana ettei tullut mieleenkään jättää kirjoittamatta. Olen kuninkaallisfani (onko tuommoista sanaa olemassa ?!) ja odotin näitä häitä kuumeisesti siitä asti kun hääpäivä julkaistiin. Pakko myöntää että ennen kihlausta mulla ei ollut Katesta oikein minkäänlaista mielipidettä, hän nyt vain sattui olemaan prinssin tyttöystävä, mutta heti kun kihlauksesta ilmoitettiin sain mielipiteen:) "Ihanaa, tavallisen perheen tyttö pääsee prinssin puolisoksi!" Jep, olen vietävissä:D
Virallinen kuva, jossa morsiusparin lisäksi molempien vanhemmat ja sisarukset. Englannin kuninkaalliset eivät ole olleet järin korkealla fanituslistallani, mutta Katen (tai siis Katherinen) ilmestyttyä kuvaan, voin kuvitella asian hieman muuttuvan.
Vastavihitty onnellinen pari lähdössä kirkosta. Katherinen puvun oli suunnitellut Sarah Burton Alexander McQueen-muotitalosta. Mun mielestä puku oli ihan nätti mutta jotenkin vaisu ja hieman vanhanaikainen. Pukua verrattiin Crace Kellyn morsiuspukuun, ja kyllähän niissä paljon yhteistä olikin:)

Lontoossa ihmiset juhlivat häitä tosissaan. Pukeutumiseen ja muuhun rekvisiittaan oli panostettu, kuten ylläolevasta kuvastakin näkyy:)
Nämä naiset juhlivat sävy sävyyn:)

Viime vuonna juhlittiin häitä lähempänä, kun Ruotsin kruununprinsessa Victoria meni naimisiin Danielinsa kanssa.
Viccanin puku oli ihana! Tiara oli sama joka oli hänen äidilläänkin omissa häissään. Oli muuten mun suosikki häätiaraksi, kun ennen häitä arvailtiin minkä tiaran Viccan häihinsä valitsee.Nyt on kuitenkin häät juhlittu ja paluu arkeen niin "rahvaalla" kuin kuninkaallisillakin:) Hauskaa ja rauhallista vappua kaikille! Lopuksi vielä kuva mun ehdottomasta suosikista kuninkaallisten parissa!
Tanskan prinsessa Mary.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti