6.8.2011

Kiukku!

En tiedä johtuuko minusta ja minun surkeista tietokonetaidoistani, mutta en pysty vastaamaan kommentteihin:/ mulla on kommenttien valvonta päällä, ja pystyn julkaisemaan kommentit aivan normaalisti. Sitten kun haluaisin vastata niihin, niin ei onnistu. Ei onnistu hallinnan kautta, eikä myöskään kommentoimalla postausta. Että rakkaat ihmiset: olen iloinen jokaisesta jättämästänne kommentista, jättäkää niitä edelleen. Se että en vastaa niihin johtuu siitä että joko olen tietokoneiden kanssa täydellinen pääsiäiskäsi, tai blogger kiukuttelee:(


Aku olkoon tämän hetkisten tunteideni tulkki:) jos joku osaa auttaa minua tässä kommenttiongelmassa, henkilökohtaisemman yhteyden saa miia_1982@hotmail.com , sähköposteihin minä osaan jopa vastata:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti