3.8.2011

Kynsipäivä:)

Mä tiedän ja myönnän olevani monessa asiassa kehityksestä jäljessä. Esimerkiksi ensimmäisen kerran käytin puhelimella Facebookkia viime viikonloppuna. Tänään sain elämäni ensimmäiset geelikynnet (vai onko nämä rakennekynnet, kuka näistä tietää..) Katjan Planeetta-blogin pitäjän Katjan kanssa tehtiin tänään kynnet toisillemme. Tehtiin viime viikolla yhteistilaus nail4yousta, ja paketti tuli eilen. Tänään päästiin sitten tositoimiin.


Siinä maisemaa pyörämatkani varrelta. Huomatkaa etualalla kaunis roskapönttö:D



(ilmeet...)

Nythän on niin että Miia, joka tätä blogia kirjoittaa omistaa kökön patteripokkarin, jolla voi ottaa kuvia kaikesta muusta mutta ei pienistä kohteista. Kynsistä siis ainoaa kuvamateriaalia ovat siis nuo tämän päiväiset asukuvat. Kyllä siellä kynsissä hieman vihreää näkyy.. Mulle laitettiin siis omaan kynteen geelaus, koska haluan ensin totutella hieman lyhyemmillä kynsillä. Kärkeen laitettiin sitten vihreä hile, ja kukkakoristeet. Oon ihastunut! tästä lähtien never ever enää "omia kynsiä". heippa vaan liuskoittuvat kynnet, huono lakkaus ja repeilevät kynsien reunat!



Aamulla tuli myös viimeisin Huuto.net tilaukseni, kultaiset ruusukorvikset. Mä tykkään:)


..Ja siinä mun plans for this evening: leffa ja jättisatsi karkkia:)


Paita:Ellos
Hame:Kirppari (?)
Ballerinat: Ellos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti