29.7.2011

eBay ja Huuto.net: mikä ihana syy shoppailla!

Mun ihka ensimmäiset eBay ja Huuto.net tilaukset tulivat tänään! eBayn käyttäjä musta tuli puolisentoista viikkoa sitten, kun sisuunnuin ja päätin että nyt mäkin opettelen sen käyttämisen. Olen pitkään miettinyt eBayhin rekisteröitymistä, mutta olin maksuasioista niin epävarma että se aina jäi. Mutta kun sain itseäni niskasta kiinni ja tutkin asiaa, ei se sitten loppujen lopuksi todellakaan mikään hankala homma ollutkaan. Tein itselleni PayPal-tilin, josta maksut on helppo ja turvallinen suorittaa, ja sitten vain surffailemaan niille tuhansille myyntisivuille joita eBayssa on. Yhdessä aiemmassa postauksessa hehkutin täydellisen clutchin löytymistä, ja nyt se samainen pakaasi putkahti postiluukusta !


Laukku on juuri sellainen kuin olin kuvitellut ja mitä myyjän kuvauksessa oli, eli olen tosi tyytyväinen! laukku avautuu kaksinverroin pidemmäksi ja kiinnityksenä on magneettineppari sekä sisällä vielä vetoketju. Tuo rannehihna oli kanssa tärkeä juttu, kun tein tilausta.
Huuto.netistä tilasin kahdet korvikset. Sekin paikka on mulle siinä mielessä uusi tuttavuus, että vaikka olen sielläkin surffaillut vuosikaudet, tein ensimmäisen tilauksen tosiaan kanssa vasta reilu viikko sitten.



Nuo sydänkorvikset on huippuhienot! sulkakorvikset on myös ihanat, mutta enemmän tykkään noista sydämistä. Ostin nuo uutena ja osta heti-hinnalla, mä en ole sitä sorttia joka jaksais huutaa ja kytätä hintaa pitkän aikaa. Olen enemmänkin mulle kaikki heti nyt- tyyppiä:)
Nyt lähden tästä kipaisemaan postissa viemässä paketin ja sitten kaverin kanssa rannalle, mulla on vielä pikkuisen yli viikko lomaa jäljellä ennen koulun alkua, joten aion nauttia vielä vapaudesta:)

1 kommentti:

  1. Kivoja ostoksia olet tehnyt. Nuo sydänkorvikset ovat kauniit!

    Huuto.netiin ja eBayhin jää helposti koukkuun, nimimerkillä kokemusta on. :) Huutonettailua harrastin joskus paljon, kun sekä ostin että myin vaatteita. Joskus työttömyysaikaan ei ollut oikein varaa ostaa kuin käytettyjä. Opiskeluajan rahapulassa taas tuli myytyä iso CD-kokoelma. Joidenkin levyjen menetystä olen myöhemmin harmitellut ja ottanut vahinkoa takaisin.

    VastaaPoista