4.7.2011

Naiset ja käsilaukut

Otsikko viittaa siihen kiistämättömään tosiasiaan että käsilaukkuja ei voi koskaan olla liikaa. Lähdin tänään kaupungille vain ja ainoastaan hakemaan poliisilaitokselta uutta passiani (miksi passikuva-ilmeet epäonnistuu aina !?!) mutta eksyin sitten siinä samalla Seppälän aleen. 60%-alelapulla varustettu sopivan suuri musta keinonahkalaukku odotteli siellä ihan varta vasten minua!
Tällä hetkellä mun kassi-ja laukkuvarasto on aika pieni, siellä on yksi käsilaukku ja muutama kangaskassi. Syy siihen on se, että olen suhteellisen nopea kyllästymään veskoihin, ja annan ne sitten eteenpäin kavereille kun ne ei enää itseäni innosta.  Tämän takia yritän välttyä turhilta laukkuostoksilta. Tämän mustan ihanuuden kohdalla ei paljoa tarvinnut miettiä; alennuksen jälkeen maksettavaa jäi vain 8 euroa (eli siis ei oikein mitään) ja tällä hetkellä isommat laukut puhuttelee enemmän kuin pikkuiset (ehkä juuri sen vuoksi että olen pidemmän aikaa suosinut pikkulaukkuja..) syksyllä alkavat opinnotkin on hyvä syy hankkia suurempi kassi; sinne saa helposti mahdutettua kansiot ja muut, eikä reppua tarvita:)
Laukkuostoksilla mulla oli päällä edellä nähtyä. Hauska juttu, että nyt kun muutaman päivän on ollut hieman viileämpää, ihmiset pukeutuu heti takkeihin, pitkiin housuihin, neulepaitoihin ja muihin kylmän sään tamineisiin, minä päätin olla sitkeä sissi, ja mennä topilla ja capreilla. Nyt on kesä, ni!
No okei, oli mulla topin päällä collegetakki:)
Siinä mun korva lähikuvassa:) no ei vaan, korvis siinä kuvauskohteena on eikä mun kuuntelimet:) nuo korvikset ostin keväällä BijouBrigitestä, ja ne on olleet usein käytössä. Mun mielestä niiden vanhanaikainen tyyli, väri ja tuo enkelikuva on ihana yhdistelmä. Tän kertaiseen asuun ne ei ihan ehkä passanneet, mutta mitäpä tuosta:)
P.S juurikasvukin on tullut hoidettua pois päiväjärjestyksestä,lopultakin:)
Toppi: Itse tehty


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti