6.7.2011

Elämää ja elektroniikkaa

Nyt mäkin olen siirtynyt niin sanotusti tälle vuosituhannelle, ainakin jos se asia lasketaan siitä millaisia yhteydenpitovälineitä omistaa. Olen pysytellyt tutuissa ja turvallisissa (lue: vanhanaikaisissa karvalakkimalleissa) puhelimissa. Muutaman kuukauden haaveilin kuitenkin uudesta ja hieman nykyaikaisemmasta puhelimesta, ja eilen sitten repäisin ja kävin ostamassa Expertin alesta Samsungin kosketusnäyttöpuhelimen. Ostopäätökseen vaikutti tosi paljon se, että luurissa on radio ja musiikkisoitin johon voi ladata kappaleita koneelta. Aiemmissa puhelimissani ainoastaan yhdessä on ollut radio ja musiikkisoitinta ei ainoassakaan. Olen siis tosiaan pysytellyt kehityksen ulkopuolella:)
Haaveilin pinkistä puhelimesta, mutta myymälästä oli juuri se väri lopussa, joten päädyin perusmustaan. Valkoistakin olis tarjolla ollut, mutta se ei napannut yhtään. Myyjä yritti houkutella mua ostamaan kalliimman ja vaikka millä erikoistoiminnoilla varustetun Nokian kosketusnäyttökännyn, mutta minä pidin pääni ja halusin tämän. Aiempikin puhelimeni oli Samsung, joten merkkiuskollisuus näkyy tässäkin valinnassa:) Mä en myöskään tarvi niitä huimia lisätoimintoja, kun en esimerkiksi käytä puhelimella nettiä ollenkaan, soitto,viesti ja radio-ominaisuudet on mulle ne tärkeimmät jutut. Hetki varmaan menee ennenkuin opin täysin hallitsemaan tuota kosketusnäyttöä, mutta eiköhän sekin pian luonnistu:)

Onko muilla kokemusta tästä kännykästä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti