3.7.2011

Ostoksia

Aika kuluu niin nopeesti ettei meinaa perässä pysyä:) mun piti postailla noista Elloksen ostoksistani jo aikaa sitten, mutta tähän väliin tuli niin paljon kaikkea muuta touhua että se hieman venyi..mutta asiaan. Lomareissullani tein tosiaan Ellokselle kesävaate-ja kenkätilauksen. (alet oli niin houkuttelevat etten voinut vastustaa..:) Tilasin kolmet kengät (yhdet sandaalit ja kahdet ballerinat)
Näihin sandaaleihin ihastuin samantien kun ne näin! värivaihtoehtoja oli useita, mutta päätin ottaa välillä muutakin väriä kuin aina sitä mustaa, ja päädyin tähän hauskaan hopea-pronssi-yhdistelmään. Korko on pikkuinen, eli sopiva mulle joka en lisäpituutta kaipaa:)

Ballerinoja tilasin kahdet, koska niitä ei voi koskaan olla liikaa. Olen niin iloinen siitä että baltsut tulivat silloin muutama kesä sitten takaisin muotiin; mukavat,korottomat ja sievät kengät,ah! täydellisyyttä. Kengissä näkyy jo käytön jälkiä, eli tyytyväinen olen ollut:) nuo kukikkaat olen muuten ristinyt ysäri-kukkahame-baltsuiksi:)
Tämä mekko tuli tilattua pitkän harkinnan jälkeen, koska en ole koskaan oikein ollut tämän mallisissa koltuissa kotonani, mutta nyt päätin kokeilla, ja kivahan se on! mitta on sen verran pitkä, että se peittää sopivasti polvet, ja yläosan rypytys istuu kivasti rinnan päällä eikä valu. Halternec-naru on vielä lisävarmuutena ettei kaupungilla joudu vahingossa vilauttamaan:)

Eniten näistä ostoksista olen iloinen tästä uudesta uikkari/bikini-yhdistelmästä! ensimmäinen kerta kun löysin just täydellisen uikkarin mun kropalleni! kokouimapuvut on aina jotenkin epäsopivia, tai muuten epäkäytännöllisiä, niissä reidet näyttää jäteiltä, maha pullottaa ja selkämakkarat vinkuu. Bikinit taas, no tarviiko sanoa enempää.. viime kesänä käytin sitkeästi kyllä biksuja, mutta ei ne kyllä esteettisesti paras vaihtoehto mulle olleet..mutta nyt löysin lopultakin uikkarit joissa kehtaa rannalla kuljeksia! tykkään tuosta alaosan bokseri-mallista ja uimatoppi on tosi kiva sen peittävyyden, mutta myös muunneltavuuden (eli aurinkoa ottaessa topin helman saa rullattua ylemmäs) vuoksi! en ole vielä päässyt uikkarin kanssa tositoimiin, mutta eiköhän hellepäiviä riitä että rannallekkin pääsee:) en ole muuten vielä uskaltautunut uimaan, täytyy varmaan korjata sekin puute pikimmiten:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti