10.7.2011

Eläimiä siellä, eläimiä täällä..

Jos en ole jostakin syystä aiemmin täällä blogissa ehtinyt kertoa että olen totaalinen eläinhullu, kerron sen nyt. Koko elämäni ajan olen suunnattomasti tykännyt (lähestulkoon) kaikista eläimistä. Mulla on ollut koiria ja kissoja, niin lapsena kuin sitten aikuisella iälläkin. Onneksi mun kotona oltiin kaikki yhtälailla eläinrakkaita, joten lapsesta asti oon saanut eläinten kanssa touhuta, ja omistaakkin niitä. Kotona asuessani mulla oli koirien ja kisuleitten lisäksi hamsteri. Omilleni muuttamisen jälkeen vierelläni on kulkenut koiruleita,kisuleita,hiiri ja kaksi akaattikotiloa:) Tällähetkellä olen täysin eläimetön, mutta se johtuu vain siitä tosiasiasta, että asun keskustassa pienessä parvekkeettomassa asunnossa, joten koiraa en ole halunnut tähän ottaa. Tänään pääsin kaverin mukana yhteen paikkaan jossa tosiaan eläimiä riitti!

Leopardigekko.
Kuva on vähän tärähtänyt..



Tästä en valitettavasti tarkempaa muista, mutta Gekko hänkin:)


Sammakko (lajin unohdin..)


Hän on Iguaani:)


Tara-koira paistattelemassa päivää:)


Toiset varoittaa koirista..:)
(Ovi EI ole oikeasti vino, vaan kamera teki omia temppujaan..)


Ihan pienestä asti suurin haaveni oli oma hevonen. Se haave ei koskaan toteutunut (tai ainakaan tähän mennessä:) Kotona asuessani ravasin talleilla aina kun  mahdollista, 30 kilometrin edestakainen pyöräily ei ollut juttu eikä mikään, kun halusi talleille. Kävin joskus myös 4H-kerhon hevosenhoitokurssin, sekä muutamalla ratsastusleirillä. Olin totaalinen hevoshullu! Aikoinaan kotoa muutettuani hevostouhut jäi opiskelujen ja työn takia. Kaupungissa ei muutenkaan ollut niin hyvin mahdollista jatkaa harrastusta, joten se unohtui moniksi moniksi vuosiksi. silti aina hevoshaan ohi mennessäni sisällä kävi pieni ikävän huokaus.. Tänään monien vuosien tauon jälkeen pääsin tekemisiin hevosten kanssa!








Onnellinen hevosenharjaaja työssään. Tukka sekaisin ja kengät hevosenkakassa mutta ei haittaa!

Lopuksi vielä se perus asukuva:


Tässä ollaan lähdössä. (tuolle ruuhkatukalle on pian tehtävä jotakin!)

Paita: Seppälä (alunperin se oli mekko, mutta muokkasin siitä paidan)
Housut: En muista ostopaikkaa (on muuten eniten käytössä oleva alaosa, pese&pidä-meininkiä)
Ballerinat: Ellos
Laukku: Seppälä

Kaiken kaikkiaan siis aivan valtavan ihana päivä, niin ilmojen puolesta kuin myös kaikkine touhuineen!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti