9.7.2011

Kuka siellä rannalla ruikuttaa?

Tänään oli taas tosi kuuma päivä, mutta en valita, koska näitä lämpimiä muistellaan kaiholla talvipakkasissa:) Lähdin päivällä kaverin mukaan etsimään paikkaa jossa voisi spray-maalata kaksi kehystä ( sisällä sitä ei voi tehdä,koska täytyy olla hyvin tuuletettu tila, eikä kerrostalon pihallakaan oikein kehtaa alkaa suihkuttelemaan).
Nuo kehykset on ostettu Ikeasta, ja ne olivat alunperin mustat. Kaveri kuitenkin halusi niistä kultaiset, ja lopputuloksen nähtyäni minä olin täysin samaa mieltä! niistä tuli tosi upeat! Pakko myöntää että mulle iski pieni mä-haluan-tollaset-kanssa-olo:)
Istuskeltiin myös hetki rannalla (tai tarkemmin sanottuna laiturilla).
En ole uskaltautunut vielä tälle kesälle veteen, ja tossa laiturilla varpaita vedessä heiluttaessani olin edelleen sitä mieltä että nou, edelleenkin liian kylmää. Tämä arkakoipisuuteni saattaa hyvässä (tai siis huonossa) lykyssä johtaa siihen että talviturkki pysyy tiiviisti päällä, ja syksyllä sitä on turha murehtia, sitten en veteen ainakaan enää mene. Ehkä tässä on rohkaistuttava ja pinkaistava sinne järveen, vaikka ensin tuntuiskin jäätävältä:) Bongatkaa kuvasta muuten tyylikäs liiskatukka ja meikitön, punainen nassu:) kesäluukkia parhaimmillaan:)

Toppi: Ellos (oikeasti se on uikkaritoppi, ja kyllä olen liikkunut se päällä ihmisten ilmoilla...:)
Hame: Kirppis
Ballerinat: Ellos
Laukku: Seppälä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti