13.7.2011

Keskiviikon kaupunkireissu

Mun PITI olla shoppailulakossa, ja ostaa vaan se mikä on täysin tarpeellista, niinkuin esimerkiksi ruoka,mutta..Lupauduin viikonloppuna yhdelle ystävälle että ompelen hänelle pikkumekon. Mentiin tänään hankkimaan siihen kankaita ja tarvikkeita. Kangaskaupan jälkeen jäin kuluttelemaan aikaani kaupungille ja ajattelin että kiertelen kauppoja vain huvin vuoksi. No, harvemminhan se siihen jää ellei omista rautaista tahdonvoimaa ja minähän en omista..


Nämä tuotteet kuuluvat enemmän kyllä siihen tarpeellista-listan puolelle, ainakin minä järkeilin näin:) Tukkani vaalea osa on kotivärjätty, joten se on huomattavan keltainen. Mulle suositeltiin näitä tuotteita taittamaan tukan keltaisuutta enemmän hopean puolelle. Hopeasuihke toimii hyvin mun hiuksiin, shampoosta ei ole vielä lopullista kokemusta,koska pesin äsken hiukset ja ne on vielä märät.Lopputulosta odotellessa siis:)


Bijou Brigittestä löysin ihanat tähtikorvikset joissa on sopivasti pituutta. Nyt kun on lyhyt tukka, haluan että korvikset on reilun kokoiset ja näkyvät. Katselin ensin toisenlaisia roikkuvia,joissa oli hienoja tekokiviä, mutta niissä ei ollut koukkuja, ja minä en osaa pitää muunlaisia kuin koukullisia korviksia. Odotan että pääsen ulkoiluttamaan näitä kivuuksia:) Samalla ostin ohuen hopeisen pannan.


Ihastuin pannan kivikoristeluun. Kaikki kimaltava on ihanaa:) samalla kuvassa näkyy kesäiset pinkit kynnet. Värin valitsin turhamaisuuttani; se korostaa sitä vähää rusketusta jonka olen onnistunut hankkimaan:)


Olen kauan jo himoinnut tuota Lumenen nestemäistä luomiväriä, ja nyt se tuli hankittua. Pähkäilin hyllyn edessä hyvän tovin, ennenkuin osasin päättää minkä sävyn otan. Lopulta valikoin tuon Nougat Glow:n. Huulikiilto on sitä nyt muodissa olevaa oranssin sävyä:)


Kaupungilla kävin täysin mustissa, ainoa väripilkku asussa oli nuo kukalliset ysäriballerinat. Jalkaan pääsi vasta ompelemani uudet leggingsit. Meikkasinkin pitkästä aikaa. Nyt sekin kannattaa koska on huomattavasti viileämpää, ja vähänkin kuumemmalla ilmalla mun naama hikoilee niin että meikit on samantien sulaneet ja valuneet paidan kaulukselle:) joten jotain hyvääkin näissä epäkesäisissä ilmoissa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti